piątek, 22 sierpnia 2014

Dzień Dobry kochani!

Serdecznie was witam na nowej ziemi Fairy Tail!
O to ja, po obejrzeniu tego jakże zacnego anime, zdecydowałam się urzeczywistnić moje pomysły na ekranie komputera.
Piszę już od roku, ale nadal jestem dość kiepska, za to otwarta na krytykę. Zwracajcie proszę uwagę na moje błędy, żebym mogła je poprawić i kiedyś dojść do doskonałości :) Póki co kieruję się kilkoma zasadami w pisaniu:

1. Pisz po Polsku - dbaj o poprawność językową, ortograficzną i interpunkcyjną!
2. Pytaj czytelników o ocenę, przyjmuj krytykę, poprawiaj błędy.
3. W trakcie jednego opowiadania nie zmieniaj osoby!
4. Pisz i się nie poddawaj!

I tymi właśnie 4 zasadami się wspomagam. Ale, kto wie czy ich nie przybędzie ;)

Pozdrawiam gorąco! - Ktoś Wspaniały :P

2 komentarze:

  1. Witaj! :)) Tak tu pusto,to pierwsza coś napiszę. :D Miło, że zaczynasz swoją przygodę z opowiadaniem o tym właśnie m&a. Życzę Ci wytrwałości, sukcesów, mnóstwa pomysłów, wspaniałych czytelników i przede wszystkim weny i chęci.
    Żebyś miała udany start. Jednym słowem - powodzenia! :)
    Pozdrawiam, Mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie :) Mi także bardzo spodobało się toje opowiadanie i z niecierpliwością czekam na 4 rozdział!

      Usuń